![]() |
![]() |
![]() |
|
Enthusiast ![]() ![]() Joined Aug 22, '06 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
for the pictures you need to scroll down to page 25 and the next
http://users.pandora.be/tuned-belgium/TBmag30/TBmag30.pdf |
![]() |
![]() |
|
![]() Enthusiast ![]() Joined Oct 1, '02 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
Das zeker, de mensen hier willen altijd helpen en ze weten waarover ze spreken.
Ik heb dankzij hun de motorwissel gedaan van 1800 cc naar ne 2000cc Ik zit er bij van in 't begin... Elke dag kom ik wel eens kijken. Moest je iets weten, of zocht je een onderdeel van de celica... Ik heb nog bijna ne halve auto liggen thuis |
![]() |
|
Enthusiast ![]() ![]() Joined Aug 22, '06 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
QUOTE(celi94 @ May 11, 2007 - 4:21 PM) [snapback]556599[/snapback] Das zeker, de mensen hier willen altijd helpen en ze weten waarover ze spreken. Ik heb dankzij hun de motorwissel gedaan van 1800 cc naar ne 2000cc Ik zit er bij van in 't begin... Elke dag kom ik wel eens kijken. Moest je iets weten, of zocht je een onderdeel van de celica... Ik heb nog bijna ne halve auto liggen thuis kzou er ook wel nen 2.0 willen inleggen maar ik twijfel tussen nen andere motor of ne gt-four kopen en de stukken over zetten. want hoeveel heeft u dat ongeveer gekost? |
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: February 24th, 2025 - 1:23 AM |