![]() |
![]() |
![]() |
|
Enthusiast ![]() ![]() Joined Aug 22, '06 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
for the pictures you need to scroll down to page 25 and the next
http://users.pandora.be/tuned-belgium/TBmag30/TBmag30.pdf |
![]() |
![]() |
|
![]() Enthusiast ![]() Joined Oct 1, '02 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
QUOTE kzou er ook wel nen 2.0 willen inleggen maar ik twijfel tussen nen andere motor of ne gt-four kopen en de stukken over zetten. Ne gt4 kopen en de stukken over zetten? Ik heb ook eens geïnformeert wat mij ne gt4 zou kosten om deze op de weg te zetten, heb ingezien dat da wel geld kost hé 242pk .... QUOTE want hoeveel heeft u dat ongeveer gekost? Daar ik ne 2 liter in duitsland heb gekocht die een accident had gehad, en al het werk zelf heb gedaan heeft me dat weining of niets gekost! (Ik heb nl de stukken die nog goed waren van de 2de celica verkocht) Daarmee da'k nog stukken heb liggen ![]() This post has been edited by celi94: May 13, 2007 - 1:23 PM |
![]() |
|
Enthusiast ![]() ![]() Joined Aug 22, '06 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
QUOTE(celi94 @ May 13, 2007 - 1:18 PM) [snapback]557105[/snapback] QUOTE kzou er ook wel nen 2.0 willen inleggen maar ik twijfel tussen nen andere motor of ne gt-four kopen en de stukken over zetten. Ne gt4 kopen en de stukken over zetten? Ik heb ook eens geïnformeert wat mij ne gt4 zou kosten om deze op de weg te zetten, heb ingezien dat da wel geld kost hé 242pk .... QUOTE want hoeveel heeft u dat ongeveer gekost? Daar ik ne 2 liter in duitsland heb gekocht die een accident had gehad, en al het werk zelf heb gedaan heeft me dat weining of niets gekost! (Ik heb nl de stukken die nog goed waren van de 2de celica verkocht) Daarmee da'k nog stukken heb liggen ![]() das bij mij het probleem kzou nie weten hoe ik er moet aan beginnen ![]() en als ge dat allemaal moet laten doen denk ik dat ik beter ne gt-four kan kopen die achterlichten die gij hebt zeggen ze daar iets van op de keuring of steekt gij de origineel dan terug? |
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: February 23rd, 2025 - 9:28 PM |