![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
Enthusiast ![]() ![]() Joined Aug 22, '06 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
QUOTE(celi94 @ May 13, 2007 - 1:18 PM) [snapback]557105[/snapback] QUOTE kzou er ook wel nen 2.0 willen inleggen maar ik twijfel tussen nen andere motor of ne gt-four kopen en de stukken over zetten. Ne gt4 kopen en de stukken over zetten? Ik heb ook eens geïnformeert wat mij ne gt4 zou kosten om deze op de weg te zetten, heb ingezien dat da wel geld kost hé 242pk .... QUOTE want hoeveel heeft u dat ongeveer gekost? Daar ik ne 2 liter in duitsland heb gekocht die een accident had gehad, en al het werk zelf heb gedaan heeft me dat weining of niets gekost! (Ik heb nl de stukken die nog goed waren van de 2de celica verkocht) Daarmee da'k nog stukken heb liggen ![]() das bij mij het probleem kzou nie weten hoe ik er moet aan beginnen ![]() en als ge dat allemaal moet laten doen denk ik dat ik beter ne gt-four kan kopen die achterlichten die gij hebt zeggen ze daar iets van op de keuring of steekt gij de origineel dan terug? |
![]() |
|
Enthusiast Joined May 11, '07 From A-Town Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
Great car, what language was that?
|
![]() |
|
Enthusiast ![]() ![]() Joined Aug 22, '06 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
QUOTE(CelicaDrifter80 @ May 13, 2007 - 9:19 PM) [snapback]557255[/snapback] Great car, what language was that? it's from belgium |
![]() |
|
![]() Enthusiast ![]() Joined Oct 1, '02 From Belgium Currently Offline Reputation: 0 (0%) ![]() |
Normaal gezien moet ge een E keur op uw achterlichten hebben, wat deze niet hebben...
Maar bij de vorige keuring hebben ze daar niet naar gekeken. Maar als ze het zien moet ge ze ombouwen ja! Wat zijde nog van plan met uwe celica? |
![]() |
|
QUOTE(celi94 @ May 15, 2007 - 4:40 PM) [snapback]558019[/snapback] Normaal gezien moet ge een E keur op uw achterlichten hebben, wat deze niet hebben... Maar bij de vorige keuring hebben ze daar niet naar gekeken. Maar als ze het zien moet ge ze ombouwen ja! Wat zijde nog van plan met uwe celica? kdenk eerst de zetels laten overtrekken en de achterlichten mss veranderen |
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: February 23rd, 2025 - 10:38 PM |